Kompletna oferta sprzętu sportowego pod jednym dachem, możliwość swobodnego testowania produktów, kompetentna i profesjonalna obsługa, najniższe ceny oraz szeroki zakres
Dynamiczny rozwój
Pierwszy sklep Decathlon, międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego, powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu tej sieci miało miejsce w 2001 r. na warszawskim Targówku, a obecnie w naszym kraju istnieje aż 48 sklepów Decathlon, zatrudniających ponad 3000 osób.
„Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu”
Misją sieci Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Pragnąc, aby każdy mógł sobie pozwolić na zakup sprzętu i odzieży sportowej, niezależnie od zasobności portfela czy miejsca zamieszkania, firma nieustannie doskonali swoją ofertę. Produkty Decathlon są dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w sklepie online, dzięki czemu sieć może realizować swoją misję na terenie całego kraju.
Tym, co wyróżnia sklepy Decathlon, jest możliwość testowania produktów na miejscu, dzięki czemu każda wizyta w sklepie przeradza się we wspaniałą sportową przygodę dla całej rodziny, a kompetenta ekipa, którą łączy sportowa pasja, chętnie służy pomocą w wyjaśnianiu kwestii technicznych.
Szeroka gama usług
Aby stworzyć klientom optymalne warunki do dokonywania sportowych zakupów, Decathlon zapewnia również bogaty zakres usług. Na terenie sklepu będzie można skorzystać z serwisu rowerowego czy narciarskiego, oraz stworzyć personalizowany produkt z termonadrukiem. Ponadto wyjątkowym udogodnieniem są kioski Projekt +, w których można zamówić każdy produkt znajdujący się w ofercie Decathlon, a niedostępny w sklepie stacjonarnym, a także punkty Click and Collect, w których szybko i wygodnie zamawia się i odbiera zakupy. Dodatkowo Decathlon oferuje sprzedaż na raty, Kartę Klienta oraz Karty podarunkowe